Bohatí a chudí majetkem i myšlením

13. 07. 2016 9:09:09
K čemu je členství v soc. sítí, jak se změnil pohled na kamarády a co mi to přineslo s ohlédnutím o několik let o tom dnes v mém článku

Je tomu již pár let co jsem se nechal nalákat na skvělý systém komunikace přes sociální sítě, a když jsem v prvních letech byla spíše na slovo skoupý než abych s železnou pravidelností vytvářel články jako na běžícím páse, přesto jsem si tedy založil profil také. Záhy jsem zjistil, že propojení s všemi kamarády a známými by se nejlépe hodilo pro nějaký dobře hodnocený multi level marketing, neboť na mě celá tato sít takto působila. Ačkoliv jsem se rozhodně moc nesnažil komunikovat a klidně uběhl měsíc aniž by se někdo nějaké reakce na probírané téma ode mne dozvěděl a to zejména z toho důvodu kdy mi fakt vadili informace, o tom co, kdo, kde, kdy, s kým a jakým účelem právě dělá. Možná se v tom našel někdo milující bulvár, ale mě tato sebe prezentace fakt nic neříkala a neříká do dnes.

Jak jde čas, tak se všem začnou měnit životní hodnoty a skoro každý se někam vyprofiluje, nebo ožení a nastanou pak úplně jiné starosti, avšak sociální sítě jsou zde stále a tak vlastně se nic nemění, až na fakt, že již nejde o prezentaci na téma JÁ, ale MY. A tak když dnes spustím tento komunikační kanál musím se nejprve prokousat stohy fotografii o dětičkách, kterak pěkně rostou a co papali k obědu a kde mají levnější kočárky,atd. Pokud to nejsou dětičky tak jsou to domácí mazlíčci a všichni chválí a hodnotí a vlastně se za ty roky nic moc nezměnilo. Mimo teto kategorie, však zde působí různé skupiny diskutujících nebo snažících se na druhém vydělat, nebo prodat všechno možné, zkrátka podle novodobého hesla vyhraje jen ten co bude mlčet a tiše proplouvat vstříc dalším dnům.

No nemohu se pak divit, že i když se snažím zadávat info o velmi zajímavých a podmětných věcech, že na ně buď nikdo nereaguje, nebo naopak mi nikdo nevěří, protože to určitě není možné. Zmíním se tedy o dvou mnou vložených příspěvcích. První byl na téma kdy zahraniční společnost registruje omezených počet osob, kterým bude po dobu jednoho roku vyplácet peníze za sledování tv reklam - vždy jsem chtěl být u takového projektu na začátku neboť je to šance jak vydělat nějaký peníz a myslel jsem, že podobně bude smýšlet každý a ejhle toto dnes už nikoho nezajímá - usuzuji tedy, že všichni jsou bohatí a podobné zájmy je již neosloví. Druhým příspěvkem byla moje spolupráce s firmou, která rozesílá vybrané produkty kategorie potraviny(2 kg kávy), kosmetika(15 přípravku nejmenované značky) cestovní poukazy( exotické země) a elektronika(značkové výrobky denní potřeby nyní holící strojky za cca 4.000,-) vše je za účelem testovaní a sepsání zákaznické recenze, odměnou je vždy výrobek, nebo daný produkt, jenž obdržíte zdarma a je již Váš. Tato společnost v naší zemi rozšiřovala portfolio svých testovacích agentů a protože já jsem již jím několik let myslel, jsem že zájem bude velký, ale opět jsem ostrouhal neboť o toto zde nemá nikdo zájem.

Tak nevím, zda je na sociálních sítích každý již bohatý, nebo chudý mozkem. Já každopádně velice rychle svůj účet smažu, neboť se zřejmě již do této skupiny "přátel" nehodím.

Autor: Filip Vondra | středa 13.7.2016 9:09 | karma článku: 16.50 | přečteno: 669x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Společnost

Veronika Valíková Šubová

Takže Velký pátek

Čtu radostné ódy na Velký pátek a trochu mi trnou zuby. Tedy stručně: na Velký pátek předhodila jedna náboženská parta vrchnosti nepohodlného proroka inovující party a okupační mocnost ho na nátlak jeho souvěrců nechala popravit.

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 59 |

Rudolf Pekař

Velikonoce nebo svátky jara a tolerance?

Připomínka jara nám přináší příjemné počasí, kvetoucí zahrady a zároveň i změnu názvu Velikonoc na Jarní svátky či Svátky jara. Jaký to má důvod?

29.3.2024 v 10:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Vlastík Fürst

Velkopáteční zastavení může prospět i ateistům

Velký pátek není v naší zemi svátkem moc dlouho. Volný den máme až od roku 2016. Otázkou je, jak s tímto volnem naložíme. Můžeme vyrazit na nákupy či za zábavou, nebo je možné se rozhodnout, že ho budeme „slavit“.

29.3.2024 v 9:05 | Karma článku: 8.68 | Přečteno: 98 | Diskuse

Karel Trčálek

Fialova vláda by měla zvážit nařízení, kterým bude stanoveno, že se v Česku už žije líp!

ANO, bude líp! Pan premiér se opakovaně vyjádřil, že díky vládě se občanům žije už jen lépe a že téměř vše bylo vyřešeno. Tuto skutečnost je však nutné vtělit do vládního nařízení, neboť je smutné, že ne všichni občané to chápou

29.3.2024 v 8:16 | Karma článku: 16.78 | Přečteno: 188 | Diskuse

Filip Vracovský

Česko jako země plná ateistů a agnostiků přesto žije z křestanských tradic a k Rusku

nebo Ukrajině má poměrně blízko. Těžko však může chápat Blízký východ . Než se v další sérii blogů vrátím do kuchyně dovolte ještě jednu úvahu laika....

29.3.2024 v 7:49 | Karma článku: 6.47 | Přečteno: 152 |
Počet článků 30 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1044

Mám vlastní názor, a ten za sebe prezentuji, ačkoliv se to nemusí okolí líbit. Kritiku přijímám, avšak pohled na věc neměním a za obsahem si stojím. Občas slyším, že jsem povrchní - ale spíše mě jen nebaví se dokola v něčem pitvat.

Do politiky se nepouštím, ale pokud mám něco zajímavého za sebou, rád se o to podělím a to i když to sám prožiji.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...