To nevymyslíš, nebo následně neustojíš

6. 08. 2016 9:19:00
Moje vlastní sonda o tom, že dokonalost zkrátka není a ani z ní někdy nelze vybruslit jinak než smíchem...

Dnes jsem trochu zabrousil zpět do historie abych si osvěžil vtipné příhody, které se mi v posledních letech přihodili přímo v obchodním provozu. Někdy je těžké udržet dekorum, protože se chce vyprsknout smíchy nad tím co jsou lidé schopni vymyslet, nebo poplést a zamotat. Pokud tedy se potřebujete zasmát čtěte dále.

1. Mikiny nosí jen pipiny.

To jednou byla kamarádka na pracovním pohovoru, a dostala úkol jak by v parném létě prezentovala bikyny, ona však špatně rozuměla a začala popisovat mikiny, a protože v horku těžko bude někdo nosit mikiny, oznámila na férovku větu "mikiny nosí v létě jen pipiny".

2. Divný jablko

U pokladny v jednom nejmenovaném supermarketu se vykloní z pokladního boxu paní pokladní a haleká a na druhou "prosím Vás co je tohle za divný jablka?" odpověď druhé pokladní, která suše prohlásí to jsou nektarinky.

3. Podivná reklamace

Jednoho příjemného dne se objeví u nejmenovaného prodejce domácích spotřebičů v oddělení reklamací velmi naštvaná zákaznice, s tím že jde reklamovat stojánek na kávu, přitom rozepíná kabelku a vytahuje notebook. V první chvíli, po sobě mlčky personál jen hledí, nic méně zákaznice vysvětluje. Když jsem si tento notebook kupovala, tak mi pán velmi podobně popsal jednotlivé funkce mého zařízení, a právě zde z boku když zmáčknu tlačítko, tak mi vyjede ven držáček na hrnek s kávou. Já jsem to takto používala pouze 5 měsíců a nyní se mi to utrhlo, tak prosím o výměnu toho držáčku. Upppsss, tak to si s paní někdo vystřelil a to dost slušně horší bude kdo ji řekne pravdu, nejen o zamítnuté reklamaci.

4. Obr na nákupu

Já bych chtěl tyto boty, povídá zákazník, aniž by pozdravil když vrazil do obchodu. Jistě ráda Vám, je připravím k vyzkoušení, řeknete mi prosím velikost? Velikost čeho, odpověděl zákazník. (Prodavačka si pomyslí - zase jeden debil.) No přece nohy odpoví prodavačka, zákazník chvíli rozmýšlí a pak povídá - nevím přesně něco okolo 150 cm, no co na to říct, prodavačce došla trpělivost a odchází do skladu...

5. Platím kartou

Klidně, jen prosím ten průkaz pojištěnce fakt není to samé co platební karta, odpovídá pokladní zmatené zákaznici, která navíc nemůže si vzpomenout jaké je Pin u karty a tak zoufale volá manželovi " zapomněla jsem svůj enter, nevím co mám dělat, potřebuji nakupovat"

6. Trapas nad trapasy

Být pozván na rodinný oběd, pořádaný rodiči kamarádky to jistě předpokládá důkladnou přípravu, ale pozor co čert nechce někdy to prostě ulítne, a tak před řadou hostů se mi povedlo sdělit velmi nahlas pochvalná to slova o tom, že kamarádka má úžasnou bundu na lyže, a když se někdo moc hlídá ani neví jak najednou ze mě vyletělo úplně jiné slovo, kdy jsem však pochválil její zcela jinou část těla...

7. Nastupujete na novou zakázku a jdete společně s 12 zaměstnanci seznámit s novou budovou a jejími specifiky, co čert nechtěl vyfasoval jsem skupinku lidí, která opravdu stála za to. Při příchodu na ministerstvo, kde jsme měli převzít úklidové činnosti se zeptal správce budovy, kdo z oněch 12 osob ví co je to za člověka na této fotografii?

Správná odpověď byla: současný Ministr kultury, avšak nejprve zavládlo hrobové ticho, tak jsem to jako vedoucí skupinky, chtěl trochu podpořit a říkám nestyďte se, řekněte kdo to ví. Tak nejprve se ozvalo Beneš, pak Husák, a pak už nevím, protože na mě šly mdloby. Každopádně úklid jsme sice nastoupili, ale také všichni dostali domu barevné kartičky s vyobrazením naší vlády, aby se doma pro příště mohli pokusit aspoň lépe připravit.

Autor: Filip Vondra | sobota 6.8.2016 9:19 | karma článku: 17.66 | přečteno: 672x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Praha a střední Čechy

Michal Merhaut

Když do Kolína přijely tanky…

Zatímco severomořským pobřežím se linuly tóny Kmochových skladeb v podání dechové hudby Veřejného požárního útvaru v Kolíně, do překročení československých hranic prvními jednotkami okupačních vojsk zbývalo jen pár hodin.

23.8.2022 v 9:05 | Karma článku: 14.11 | Přečteno: 182 | Diskuse

Alena Kravarčíková

Anime, Cosplay, Fursuit, zábava puberťáků?

Možná, že už víte, co se u nás doma děje a jak začal příběh mého života s transgender puberťákem.....

22.8.2022 v 10:27 | Karma článku: 13.58 | Přečteno: 627 | Diskuse

Michal Merhaut

Kolínské jaro 1968

Generační obměna členů KSČ a hospodářské zaostávání Československa za západními zeměmi vedlo v 60. letech k nutnosti reforem a k pozvolnému uvolňování tuhého totalitního režimu.

22.8.2022 v 9:51 | Karma článku: 8.48 | Přečteno: 160 | Diskuse

Michal Merhaut

Reflexe roku 1968 v obecních kronikách

Obecní kroniky zaznamenávají události lokálního významu, ať už je to budování vodovodu, úspěchy místního fotbalového mužstva apod.

21.8.2022 v 10:34 | Karma článku: 12.54 | Přečteno: 250 | Diskuse

Alena Kravarčíková

Vyznání MARKOVI

Moc ráda se zamilovávám. Opakovaně, vášnivě, bezhlavě a neustále se zamilovávám do věcí, barev, lidí, dobrého jídla, vína, měst a zemí, bot, neobvyklých hodinek, knih (ne nutně v tomto pořadí) a do stovek dalších oblastí.

11.8.2022 v 15:24 | Karma článku: 11.21 | Přečteno: 433 | Diskuse
Počet článků 30 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1044

Mám vlastní názor, a ten za sebe prezentuji, ačkoliv se to nemusí okolí líbit. Kritiku přijímám, avšak pohled na věc neměním a za obsahem si stojím. Občas slyším, že jsem povrchní - ale spíše mě jen nebaví se dokola v něčem pitvat.

Do politiky se nepouštím, ale pokud mám něco zajímavého za sebou, rád se o to podělím a to i když to sám prožiji.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...