Filip Vondra

Kategorie dotazu nezařaditelná...

2. 04. 2017 8:40:00
Hitparáda dotazů od uchazečů o zaměstnání na pozici skladník/skladnice, některé jsou z kategorie sci-fi, co myslíte?

Zase týden za mnou,týden kdy jsme měli jeden pohovor za druhým neboť přijímáme do práce hromadu pracovníků a to převážně do logistiky. Tolik perel co jsem však vyslechl, jsem už hooodně dlouho neslyšel, proto jsem se rozhodl se s Vámi podělit o ty nejlepší. Myslím, že zde každý najde nějakou, která rozesměje a zaručeně pobaví, tak zde je výběr perel...

Jednoduchá otázka a nejzajímavější odpověď jako možnost.

Co děláPicker?(chystá ve skladu objednávku)

A) počítá a hledá ostatní při hře na schovávanou ve skladu

B) není vidět celý den

A jedeme na další dotazy uchazečů??

Kolik budu mít na výplatě za únor peněz když odpracuji všech 30 dnů?

Mohu vzít občas sebou do práce manželku, matku?

Kudy se vozí v práci jídlo z kantýny?(zda je cítit oknem kde se pracuje)

Mohu mít v šatně vlastní Grill?

Jak dlouhá je 60 minutová přestávka na oběd?

Stihnu se o polední přestávce naobědvat?

Mohu u práce kouřit? = „ne ale bude se kouřit z Vás“.. Jak to myslíte? = „práce je v mrazícím boxu“

Nemohu pracovat od 7 hodin ráno, neboť mám děti...“Dodatečně zjištěno ve věku 17,19 a 24 let“

Nemohu pracovat od 9 hodin, neboť pes je zvyklý na svůj režim.

Mohu zaskočit za někoho místo oběda?

Když nechci jít na oběd mohu přijít do práce o hodinu déle?

Proč není možné kouřit na pracovišti?

Proč je na kuřárně neustále otevřené okno a proč zde není topení a bufet a sezení, a postel aTv...?

Proč je na reflexní vestě svítící pruh, mohu si na to našít nějaký obrázek, abych si vestu poznala?

Mohu o víkendu brát sebou 8letou dceru, mohla by mi pomáhat?

Je mi zima...“oblečte si ponožky“...To budu v žabkách vypadat blbě.

Mohu si odříznout konečky rukavic, mám nově udělané nehty?

Jak poznám že je skener vybitý?

Kolik kg mouky uveze vozík s nosností 200 kg? A jak velká je to hromada?

Chtěla bych pracovat asi takhle.......

Jak poznám co mám připravit za objednávku a komu?

Mohu mít sebou kalkulačku?

Má vesta kapsy?

Mohu chodit ve vestě i domů a z domova do práce?

Která otázka Vás nejvíce pobavila, avšak současně si prosím uvědomte, že jsem musel na každou tuto položenou otázku reagovat a to i v případě, že mi cukaly koutky rtů, přesto jsem to dal, pouze kolega u vedlejšího stolu občas vybuchl smíchy za což se mu však ani trochu nedivím...

Autor: Filip Vondra | karma: 20.80 | přečteno: 848 ×
Poslední články autora