Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Rumplcimprcampr

Úsměv na rtech, pozitivní myšlení a hybaj hledat práci v době covidové, schválně jak ti dlouho ten úsměv vydrží? Trocha statistiky se vždy hodí.

Dne 15.6.2020 jsem přišel díky epidemii Covid19 o zaměstnání a hned jsem nastoupil na překážky na straně zaměstnavatele do 31.8. Nejsem podnikatel, ale jen zaměstnanec tudíž moje další cesta směřovala hned druhý den na úřad práce. Okamžitě jsem začal hledat si práci, zkoušel jsem v mnoha oborech i v mnoha odlišných pracovních pozicích na hlavní pracovní poměr, na brigádu i případně spolupráci na ičo. S každou novou inzercí pracovní pozice mám naději, že teď už to snad dopadne dobře a budu opět zaměstnán.

Bohužel tato naděje se někde zatoulala, ale aspoň bych zde dal trochu statistiky pro představu v hledání práce po dobu 6 měsíců za pandemie.

 

Za181 dnů jsem odpověděl prostřednictvím několika internetových portálů na inzerci nabídek pracovního místa celkem: 167x

Vždy jsem poslal profesní životopis, který jsem musel mít pro variabilitu odpovědi v 9 verzích, né po stránce obsahové, ale spíše pro pojmenování pozic, nebo delší dobu profesní praxe, apod.

K životopisu potenciální zaměstnavatel vyžadoval zaslat také motivační dopis, který jsem přikládal k 64 reakcím nabídky pracovního místa, avšak tento dopis vždy vyžadoval úpravu, celkem tak jsem vytvořil 52 variant motivačních dopisů, které stejně nikdo nečte, ale pokud bych jej neposlal byl bych ihned vyřazen z výběrového řízení.

Pro představu pokud jsem v jednom dni vyhledal 4 inzeráty, na které jsem chtěl reagovat a 3x musel vytvořit zcela jinou verzi motivačního dopisu, vyhledat informace k nabídce, recenze zaměstnanců, vzdálenost od místa bydliště a další informace, jistě si každý dokáže spočítat že to nebude otázka chvíle kdy se věnujete aktivnímu hledání práce.

 

A nyní teprve přichází sprcha v podobě reakcí personalistů tedy

37x jsem obdržel zamítnutí v době do 24 hodin od odeslání odpovědi

72x jsem obdržel zamítnutí do 10 dnu od mé reakce

29x se nikdo ani neobtěžoval mi zaslat nějakou reakci

18x případů je stále v běhu náboru

6x   byla pozice zrušena interně

5x   jsem byl pozván na pohovor, z toho 4x přes webovou kameru a 1x osobním kontaktem.

 

Pak je ještě jedna zarážející kategorie a to celkem 

15x jsem obdržel vyjádření "o vybrání člověka, který lépe vyhovoval popsanému pracovnímu místu", tedy mé zamítnutí, však překvapivě druhý den se na stejném pracovním portále se objevil naprosto stejný inzerát, stejné pracovní pozice, na kterou jsem já poslal reakci a byl zamítnut, neboť byl vybrán někdo lepší. 

Zda se dá pouze odhadovat, že si personalista prostě jen ulehčil práci, neboť to stejně nikdo nepozná.

Nikoho tak už ani nepřekvapí 6 x zaměstnavatelů pracuje ve výše popsaném procesu včetně inzercí stále dokola po dobu minimálně 3 měsíců v kuse.

 

A co bude dál, když nyní to nevypadá, že by mě někdo zaměstnal, že bych také snad někde získal nějakou kompenzaci, to asi těžko ty pro normální lidi nejsou, tak že...????

 

Autor: Filip Vondra | pátek 5.3.2021 9:00 | karma článku: 14,27 | přečteno: 271x
  • Další články autora

Filip Vondra

Loutkové divadlo

Loutky v režii zaměstnavatelů, aneb práci jen tak snadno nenajdeš, ale někdo si možná s tebou pohraje.

13.1.2021 v 21:15 | Karma: 11,82 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ekonomika

Filip Vondra

My nekrademe, my tady soutěžíme

Tímto heslem by se klidně mohli bránit všichni, kterým se zalíbila nějaká věc a došli k rozhodnutí, že ji potřebují mít doma také a musí jí mít stůj co stůj.

18.2.2018 v 9:10 | Karma: 16,23 | Přečteno: 1081x | Diskuse| Společnost

Filip Vondra

Byl jednou jeden výbor SVJ

Jak se v průběhu několika let posunuly pravomoci člena výboru SVJ až do situace, kde má pocit, že je nenahraditelným a tak může si dovolit cokoliv.

25.10.2017 v 9:09 | Karma: 31,23 | Přečteno: 4781x | Diskuse| Ekonomika

Filip Vondra

Šedá voda

Lze využít šedou vodu v bytě uprostřed města, nebo je to řešení to je řešení pouze pro rodinné domy kde se musí udělat stavební úpravy při samotné stavbě domu...??

28.5.2017 v 8:18 | Karma: 14,56 | Přečteno: 556x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Filip Vondra

Kategorie dotazu nezařaditelná...

Hitparáda dotazů od uchazečů o zaměstnání na pozici skladník/skladnice, některé jsou z kategorie sci-fi, co myslíte?

2.4.2017 v 8:40 | Karma: 20,80 | Přečteno: 848x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Trumpova potenciální viceprezidentka zastřelila fenu. Byla nevychovaná, napsala

27. dubna 2024  21:46

Guvernérka Jižní Dakoty Kristi Noemová, kterou by si exprezident a předpokládaný republikánský...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Mám vlastní názor, a ten za sebe prezentuji, ačkoliv se to nemusí okolí líbit. Kritiku přijímám, avšak pohled na věc neměním a za obsahem si stojím. Občas slyším, že jsem povrchní - ale spíše mě jen nebaví se dokola v něčem pitvat.

Do politiky se nepouštím, ale pokud mám něco zajímavého za sebou, rád se o to podělím a to i když to sám prožiji.

Seznam rubrik