Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Potvrzení o potvrzení

Ne to není překlep, ale zase jeden bezva nesmysl jedné nejmenované úřednice, od které jsem očekával pomoc.

 

Konkretně se jedná o úřad práce, který jsem doufal, že mi pomůže s řešením velice složité pracovní situace, leč narazil jsem opět na úřednici, která zřejmě nabyla pocitu, že podporu v nezaměstnanosti má platit ze své vlastní peněženky, nebo fakt už to nechápu.  Na začátku měsíce dubna tohoto roku z ničeho nic mi přistál v pracovním mailu soubor, kde byly okamžité výpovědi pro všechny zaměstnance naší prodejny. Proč a nač, dodnes netušíme, nikdo z nás neměl smlouvu na dobu určitou, ani nebyl ve zkušební nebo výpovědní době, přesto jsme v polovině měsíce dostali všichni okamžitou výpověď a hotovo. Po celodenní komunikaci přes půl světa, jsem nakonec doslova vyhádal alespoň minimální odstupné, které nám bylo přiznáno, ale jak už to bývá rozhodně nebylo vyplaceno, a navíc ani mzda za poslední měsíc, nebo nevybraná dovolená, atd. Firma ještě tento den, vyklidila prodejnu a zmizela v Polsku, kde provozuje 56 prodejen. A nám se jen tiše směje... Obrátil jsem se tedy na inspekci práce a úřad práce pro pomoc, neboť všude se hlásá, jak ÚP převezme pohledávku za nevyplacenou mzdou a odstupné, které vyplatí a pak bude požadovat po společnosti kde jsme zaměstnáni. Prokousal jsem se doložením podkladů za 3 roky zpětně a byl jsem vyhodnocen, že skutečně mám nárok jak na podporu, tak vyplacení zákonného odstupného a nevyplacené mzdy. A zde vstupuje do hry úřednice, která mi dává papír a jako poslední podmínka před vyplacením peněz - požaduje potvrzení o tom, že mi skutečně mzdu nikdo nevyplatil. Marně jsem se snažil vysvětlit, jak se věci mají, zkratka bez potvrzení se nemám vracet. Tak a od té doby jsem v patu, neboť bývalý zaměstnavatel nekomunikuje a nepřebírá písemnosti a než pošleme jej do insolvenčního řízení je moje situace všem naprosto ukradená. Nikoho nezajímá, že musím platit pravidelné platby, nebo třeba jíst. Poslední mzdu jsem obdržel tedy za březen. Teď bych mohl nadávat na stát a sociální problematiku, ale nějak na to nemám už sílu, protože stejně to k ničemu nebude... Asi se dám na woodoo a budu vyrábět voskové figurky úředníků, jistě se najde více lidí co by rádi do podobné skulptury bodli jehlici pořádně hluboko. 

Autor: Filip Vondra | pátek 27.5.2016 18:56 | karma článku: 31,58 | přečteno: 1714x
  • Další články autora

Filip Vondra

Rumplcimprcampr

Úsměv na rtech, pozitivní myšlení a hybaj hledat práci v době covidové, schválně jak ti dlouho ten úsměv vydrží? Trocha statistiky se vždy hodí.

5.3.2021 v 9:00 | Karma: 14,27 | Přečteno: 271x | Diskuse| Společnost

Filip Vondra

Loutkové divadlo

Loutky v režii zaměstnavatelů, aneb práci jen tak snadno nenajdeš, ale někdo si možná s tebou pohraje.

13.1.2021 v 21:15 | Karma: 11,82 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ekonomika

Filip Vondra

My nekrademe, my tady soutěžíme

Tímto heslem by se klidně mohli bránit všichni, kterým se zalíbila nějaká věc a došli k rozhodnutí, že ji potřebují mít doma také a musí jí mít stůj co stůj.

18.2.2018 v 9:10 | Karma: 16,23 | Přečteno: 1081x | Diskuse| Společnost

Filip Vondra

Byl jednou jeden výbor SVJ

Jak se v průběhu několika let posunuly pravomoci člena výboru SVJ až do situace, kde má pocit, že je nenahraditelným a tak může si dovolit cokoliv.

25.10.2017 v 9:09 | Karma: 31,23 | Přečteno: 4781x | Diskuse| Ekonomika

Filip Vondra

Šedá voda

Lze využít šedou vodu v bytě uprostřed města, nebo je to řešení to je řešení pouze pro rodinné domy kde se musí udělat stavební úpravy při samotné stavbě domu...??

28.5.2017 v 8:18 | Karma: 14,56 | Přečteno: 556x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Automotodrom chtěl 27 milionů za neodjetý ročník MotoGP, soud žalobu zamítl

25. dubna 2024  10:07,  aktualizováno  11:19

Brněnský Automotodrom si chtěl pomocí žaloby vymoci 27 milionů korun, které požadoval od města a...

Družku bil, přeřezal jí šlachy. Soud muži za dlouhodobé týrání potvrdil devět let

25. dubna 2024  8:49,  aktualizováno  11:18

Olomoucký vrchní soud zamítl odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

S vládou nemá smysl pokračovat v jednáních, a to ani za účasti prezidenta, řeklo ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  11:09

V atriu Poslanecké sněmovny proběhla tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluvili...

Přítelkyni polil hořlavinou a zapálil. Muž dostal za vraždu sedmnáct let

25. dubna 2024  9:45,  aktualizováno  11:07

Na sedmnáct let do vězení poslal Krajský soud v Brně muže za upálení jeho družky v Rajhradě na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Mám vlastní názor, a ten za sebe prezentuji, ačkoliv se to nemusí okolí líbit. Kritiku přijímám, avšak pohled na věc neměním a za obsahem si stojím. Občas slyším, že jsem povrchní - ale spíše mě jen nebaví se dokola v něčem pitvat.

Do politiky se nepouštím, ale pokud mám něco zajímavého za sebou, rád se o to podělím a to i když to sám prožiji.

Seznam rubrik