Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

To nevymyslíš, nebo následně neustojíš

Moje vlastní sonda o tom, že dokonalost zkrátka není a ani z ní někdy nelze vybruslit jinak než smíchem...

Dnes jsem trochu zabrousil zpět do historie abych si osvěžil vtipné příhody, které se mi v posledních letech přihodili přímo v obchodním provozu. Někdy je těžké udržet dekorum, protože se chce vyprsknout smíchy nad tím co jsou lidé schopni vymyslet, nebo poplést a zamotat. Pokud tedy se potřebujete zasmát čtěte dále.

1. Mikiny nosí jen pipiny. 

To jednou byla kamarádka na pracovním pohovoru, a dostala úkol jak by v parném létě prezentovala bikyny, ona však špatně rozuměla a začala popisovat mikiny, a protože v horku těžko bude někdo nosit mikiny, oznámila na férovku větu "mikiny nosí v létě jen pipiny".

 

2. Divný jablko

U pokladny v jednom nejmenovaném supermarketu se vykloní z pokladního boxu paní pokladní a haleká a na druhou "prosím Vás co je tohle za divný jablka?" odpověď druhé pokladní, která suše prohlásí to jsou nektarinky.

 

3. Podivná reklamace

Jednoho příjemného dne se objeví u nejmenovaného prodejce domácích spotřebičů v oddělení reklamací velmi naštvaná zákaznice, s tím že jde reklamovat stojánek na kávu, přitom rozepíná kabelku a vytahuje notebook. V první chvíli, po sobě mlčky personál jen hledí, nic méně zákaznice vysvětluje. Když jsem si tento notebook kupovala, tak mi pán velmi podobně popsal jednotlivé funkce mého zařízení, a právě zde z boku když zmáčknu tlačítko, tak mi vyjede ven držáček na hrnek s kávou. Já jsem to takto používala pouze 5 měsíců a nyní se mi to utrhlo, tak prosím o výměnu toho držáčku. Upppsss, tak to si s paní někdo vystřelil a to dost slušně horší bude kdo ji řekne pravdu, nejen o zamítnuté reklamaci.

 

4. Obr na nákupu

Já bych chtěl tyto boty, povídá zákazník, aniž by pozdravil když vrazil do obchodu. Jistě ráda Vám, je připravím k vyzkoušení, řeknete mi prosím velikost? Velikost čeho, odpověděl zákazník. (Prodavačka si pomyslí - zase jeden debil.) No přece nohy odpoví prodavačka, zákazník chvíli rozmýšlí a pak povídá - nevím přesně něco okolo 150 cm, no co na to říct, prodavačce došla trpělivost a odchází do skladu...

 

5. Platím kartou

Klidně, jen prosím ten průkaz pojištěnce fakt není to samé co platební karta, odpovídá pokladní zmatené zákaznici, která navíc nemůže si vzpomenout jaké je Pin u karty a tak zoufale volá manželovi " zapomněla jsem svůj enter, nevím co mám dělat, potřebuji nakupovat"

 

6. Trapas nad trapasy

Být pozván na rodinný oběd, pořádaný rodiči kamarádky to jistě předpokládá důkladnou přípravu, ale pozor co čert nechce někdy to prostě ulítne, a tak před řadou hostů se mi povedlo sdělit velmi nahlas pochvalná to slova o tom, že kamarádka má úžasnou bundu na lyže, a když se někdo moc hlídá ani neví jak najednou ze mě vyletělo úplně jiné slovo, kdy jsem však pochválil její zcela jinou část těla...

 

7. Nastupujete na novou zakázku a jdete společně s 12 zaměstnanci seznámit s novou budovou a jejími specifiky, co čert nechtěl vyfasoval jsem skupinku lidí, která opravdu stála za to. Při příchodu na ministerstvo, kde jsme měli převzít úklidové činnosti se zeptal správce budovy, kdo z oněch 12 osob ví co je to za člověka na této fotografii?

Správná odpověď byla: současný Ministr kultury, avšak nejprve zavládlo hrobové ticho, tak jsem to jako vedoucí skupinky, chtěl trochu podpořit a říkám nestyďte se, řekněte kdo to ví. Tak nejprve se ozvalo Beneš, pak Husák, a pak už nevím, protože na mě šly mdloby. Každopádně úklid jsme sice nastoupili, ale také všichni dostali domu barevné kartičky s vyobrazením naší vlády, aby se doma pro příště mohli pokusit aspoň lépe připravit.

 

Autor: Filip Vondra | sobota 6.8.2016 9:19 | karma článku: 17,66 | přečteno: 672x
  • Další články autora

Filip Vondra

Rumplcimprcampr

Úsměv na rtech, pozitivní myšlení a hybaj hledat práci v době covidové, schválně jak ti dlouho ten úsměv vydrží? Trocha statistiky se vždy hodí.

5.3.2021 v 9:00 | Karma: 14,27 | Přečteno: 271x | Diskuse| Společnost

Filip Vondra

Loutkové divadlo

Loutky v režii zaměstnavatelů, aneb práci jen tak snadno nenajdeš, ale někdo si možná s tebou pohraje.

13.1.2021 v 21:15 | Karma: 11,82 | Přečteno: 285x | Diskuse| Ekonomika

Filip Vondra

My nekrademe, my tady soutěžíme

Tímto heslem by se klidně mohli bránit všichni, kterým se zalíbila nějaká věc a došli k rozhodnutí, že ji potřebují mít doma také a musí jí mít stůj co stůj.

18.2.2018 v 9:10 | Karma: 16,23 | Přečteno: 1081x | Diskuse| Společnost

Filip Vondra

Byl jednou jeden výbor SVJ

Jak se v průběhu několika let posunuly pravomoci člena výboru SVJ až do situace, kde má pocit, že je nenahraditelným a tak může si dovolit cokoliv.

25.10.2017 v 9:09 | Karma: 31,23 | Přečteno: 4781x | Diskuse| Ekonomika

Filip Vondra

Šedá voda

Lze využít šedou vodu v bytě uprostřed města, nebo je to řešení to je řešení pouze pro rodinné domy kde se musí udělat stavební úpravy při samotné stavbě domu...??

28.5.2017 v 8:18 | Karma: 14,56 | Přečteno: 556x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Mám vlastní názor, a ten za sebe prezentuji, ačkoliv se to nemusí okolí líbit. Kritiku přijímám, avšak pohled na věc neměním a za obsahem si stojím. Občas slyším, že jsem povrchní - ale spíše mě jen nebaví se dokola v něčem pitvat.

Do politiky se nepouštím, ale pokud mám něco zajímavého za sebou, rád se o to podělím a to i když to sám prožiji.

Seznam rubrik