Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Blábolivý Brod

30. 10. 2012 9:11
V paneláku jsem vyrostla a žiju v něm i teď,

ale nejhorší horror jsem zažila v pražském cihláku - měli jsme hluchého souseda. Každý den před půlnocí jsme poslouchali Šťastných deset ;-D když jsme se na něj jednou konečně dobouchali a ptali se ho, jestli by si to nemohl pouštět do sluchátek, s rozpačitým výrazem provinilého štěňátka nám říkal, že mu to doktor zakázal. Tak jsme holt přestěhovali ložnici... ;-D

0 0
možnosti
S

Smrť

29. 10. 2012 22:15
Ano, život na sídlišti v paneláku

klidu moc nepřeje. Někdo si v létě pořádá na balkóně ve 3 ráno mejdan s velmi hlasitou hudbou, jinde jsou na nočním pořádku hádky sociálně slabých, jindy se na lavičkách uvelebí pokřikující puberťáci nebo v 1:30 ráno házejí opilci petardy. Nikdo nic "neslyší", nikdo ne nehorázný kravál nereaguje, protože ho obvykle provozují lidé, se kterými domluvou stejně ničeho nedosáhnete. S voláním policie mám své zkušenosti - někdy to pomohlo, někdy ne, každopádně nejsou po nocích příliš nadšení z výjezdů kvůli nočnímu klidu. Asi nejvíce mě pobavilo, když nám v baráku dlouhou dobu strašně syčelo topení - žádný ze sousedů to "neslyšel", nikomu to nevadilo. Bylo mi 18 a nějakou dobu mi trvalo se rozhoupat k přivolání opraváře: ve sklepě pod podlahou bylo prasklé potrubí a nerušit mě to ve spaní, voda by tam tryskala asi ještě dnes;-D.

2 0
možnosti
S

Smrť

29. 10. 2012 22:23
Re: Ano, život na sídlišti v paneláku

Ale ať si nemyslíte, že na dědině je to kdovíjak lepší: třeba zjistíte, že na konci ulice někdo načerno provozuje autodílnu a celý den budete poslouchat túrování motorů... okreska, co vypadá, jako by po ní za den přejel traktor, pět cyklistů a tucet osobních aut, se ukáže být hlavní spojnicí mezi městem a lomem, tedy je třeba snášet rachot stovek náklaďáků denně... nedaleké krásné údolí je mekkou pro technaře, celé léto budete poslouchat dunění monotónní "hudby"... a když zrovna odjedou technaři, nepomůžete si, protože obec každý víkend pořádá hlučné zábavy... nebo je sousedův pes oddělen od své hárající společnice a proštěká týden v kuse... nebo se kráva zapomene na pastvě a probučí celou noc... Mám pokračovat? Co bydlím na vesnici, zbožňuju zimy: to se všechno tak nádherně zklidní... ještě kdyby sousedovi z komína nešly tak smradlavé sajrajty, co zamoří půl obce:-/

2 0
možnosti
ZZ
Jak to tak čtu, tak...

... mi najednou ta uštěkaná bestie, co bydlí 2 patra nad námi a která pravidelně vyštěkává zhruba od 7 do 8 ráno (a pak v průběhu celého dne), přijde jako nadaný zpěvák... ;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Mám vlastní názor, a ten za sebe prezentuji, ačkoliv se to nemusí okolí líbit. Kritiku přijímám, avšak pohled na věc neměním a za obsahem si stojím. Občas slyším, že jsem povrchní - ale spíše mě jen nebaví se dokola v něčem pitvat.

Do politiky se nepouštím, ale pokud mám něco zajímavého za sebou, rád se o to podělím a to i když to sám prožiji.

Seznam rubrik