Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

To mi připomíná mého šéfa na Akademii věd. Neexistovalo v práci číst odborné články, muselo se makat rukama Když jsem se ho zeptala, kdy že mám teda číst ty články, což je nedílnou součástí mé profese, tak odpověděl, že samozřejmě doma. Kontrovala jsem, že na pracovišti trávím klidně 10 hodin denně, plus dojíždění, plus údržba domácnosti apod. Bylo mi odpovězeno, že přece nemusím spát 8 hodin denně. To vše za krásných 17tis. hrubého...

1 0
možnosti
KV

Souhlasím. Někteří jsou opravdu Ironmani. Neexistuje pro ně slovo nejde! Já zažil, když jsme k vůli takovému padali na huby. A některé dostal až do invalidního důchodu! Každý pátý padnul za 10 let, které vedl pracoviště.

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Mám vlastní názor, a ten za sebe prezentuji, ačkoliv se to nemusí okolí líbit. Kritiku přijímám, avšak pohled na věc neměním a za obsahem si stojím. Občas slyším, že jsem povrchní - ale spíše mě jen nebaví se dokola v něčem pitvat.

Do politiky se nepouštím, ale pokud mám něco zajímavého za sebou, rád se o to podělím a to i když to sám prožiji.

Seznam rubrik