Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Loutkové divadlo

Loutky v režii zaměstnavatelů, aneb práci jen tak snadno nenajdeš, ale někdo si možná s tebou pohraje.
Fronta na pracák.

Díky Covidu19 jsem přišel v létě o práci, která mě velice bavila, bohužel jiná možnost než výpověď nebyla možná. Odstupné ve výši několika měsíců sice proběhlo, ale od této doby jsem bez práce a podobně je na tom mnoho mých kamarádů.

 

Začal jsem tedy opět hledat nového zaměstnavatele, což v této době je logicky mnohem obtížnější než kdykoliv jindy. Mohlo by se zdát, že i když jsme v pátém stupni PES, tak ekonomika jede pouze v nejnutnějším možném fungování, což však dle statistického úřadu není pravda, neboť ekonomika nestagnuje, naopak je mnoho oborů, které jedou mnohem lépe než v době před počátkem Covidu19.

 

Proto moc dobře nerozumím současnému náboru zaměstnanců, který bych přirovnal k šikaně a diskriminaci. Pochopil bych, že firmy jsou vystavené tlaku, který vychází z hodnocení PES, ale nikdo si zřejmě neuvědomuje jak tyto firmy jednají navenek s uchazeči o zaměstnání.

 

Každý týden se objevuje na pracovních portálech až 8.000 nových inzerovaných pracovních míst. Leč snažte se jakkoliv, práce je v nedohlednu. V posledních měsících si připadám ze strany zaměstnavatelů skutečně diskriminován – no posuďte.

 

Objevím inzerci na pracovní pozici, která mne opravdu zaujme, náplň práce i požadavky zaměstnavatele splním do posledního detailu, jsem nadšený a těším se do výběrového řízení, avšak ochlazení v podobě výsledku náboru je vždy stejné.

Nejsem vybrán ani do prvního kola, pokud by skutečně byl tak velký zájem o nabízenou pozici stáhnu ocas a řeknu si, že příště musím být lepší. Avšak firma nevybrala nikoho, neboť inzerát se objeví ve stejném znění na pracovním portálu opět cca za 3 dny, a vše jede od znova. Pokud se dotazuji firmě proč jsem neuspěl, tak abych mohl pro příště se z chyb poučit, tak na můj dotaz mi nikdy nikdo neodpoví. Tato praxe se opakuje u mnoha firem již několik měsíců.

 

Také se mi stává, že společnost po mě požaduje hned ze startu dodání v písemné formě všech dokumentů, které mě opravňují k získání daného pracovního místa, nebo součástí náboru je zpracování úkolu na dané téma, avšak hodnocení zpracovaní, nebo informace po zpracování jsem se nikdy neobdržel.

 

Tak jsem myslel, že bude o mne zájem co by dobrovolníka pro práci v očkovacím centru a když se v inzerce uvádí, že nástup ihned, tak už je to zase skoro týden, kdy nikdo vlastně nikoho nepotřebuje, no nečekal jsem popravdě jinou odpověď.

Autor: Filip Vondra | středa 13.1.2021 21:15 | karma článku: 11,82 | přečteno: 285x
  • Další články autora

Filip Vondra

Rumplcimprcampr

Úsměv na rtech, pozitivní myšlení a hybaj hledat práci v době covidové, schválně jak ti dlouho ten úsměv vydrží? Trocha statistiky se vždy hodí.

5.3.2021 v 9:00 | Karma: 14,27 | Přečteno: 271x | Diskuse| Společnost

Filip Vondra

My nekrademe, my tady soutěžíme

Tímto heslem by se klidně mohli bránit všichni, kterým se zalíbila nějaká věc a došli k rozhodnutí, že ji potřebují mít doma také a musí jí mít stůj co stůj.

18.2.2018 v 9:10 | Karma: 16,23 | Přečteno: 1081x | Diskuse| Společnost

Filip Vondra

Byl jednou jeden výbor SVJ

Jak se v průběhu několika let posunuly pravomoci člena výboru SVJ až do situace, kde má pocit, že je nenahraditelným a tak může si dovolit cokoliv.

25.10.2017 v 9:09 | Karma: 31,23 | Přečteno: 4781x | Diskuse| Ekonomika

Filip Vondra

Šedá voda

Lze využít šedou vodu v bytě uprostřed města, nebo je to řešení to je řešení pouze pro rodinné domy kde se musí udělat stavební úpravy při samotné stavbě domu...??

28.5.2017 v 8:18 | Karma: 14,56 | Přečteno: 556x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Filip Vondra

Kategorie dotazu nezařaditelná...

Hitparáda dotazů od uchazečů o zaměstnání na pozici skladník/skladnice, některé jsou z kategorie sci-fi, co myslíte?

2.4.2017 v 8:40 | Karma: 20,80 | Přečteno: 848x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusové si přivlastňují Kanta. Je naše kořist, tvrdí gubernátor Kaliningradu

29. dubna 2024  9:17

Gubernátor Kaliningradské oblasti, nejzápadnější výspy Ruska na březích Baltu mezi Polskem a...

Rozhodnutí ANO neúčastnit se jednání nepovažuji za šťastné, řekl Pavel

29. dubna 2024  8:33

Prezident Petr Pavel bere na vědomí rozhodnutí opozičního hnutí ANO neúčastnit se jednání o...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Mám vlastní názor, a ten za sebe prezentuji, ačkoliv se to nemusí okolí líbit. Kritiku přijímám, avšak pohled na věc neměním a za obsahem si stojím. Občas slyším, že jsem povrchní - ale spíše mě jen nebaví se dokola v něčem pitvat.

Do politiky se nepouštím, ale pokud mám něco zajímavého za sebou, rád se o to podělím a to i když to sám prožiji.

Seznam rubrik