Diskuse

Šedá voda

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

Potrebuji snizit celkovou spotrebu vody za rok, nebot dle rocniho vyuctovani mam pi dobu nekolika let skoro stale stejne hodnoty v rozdilu do 50 litru. Coz mu prijde jako blbost, ale bohuzel jen me. A kazdy rok jsem nucen doplacet vice a vice. Tato spotreba neodpovida bytu pro jednu osobu, nebot se pohybuje kolem 100 m3 za rok. Cilem vyuziti sede vody je snizit o tretinu hodnoty rocni spotreby.

0 0
možnosti
EC

A proč chcete šetřit vodou po splachování. Význam to má pouze pro jedince, za kterého rozdíl následně zaplatí ti ostatní. celkem se neušetří vůbec nic. Sama voda je více-méně zdarma, snad jen nějaká minimální částka na čerpání a čištění. Její cena je tvořena zejména přepravou, administrativou a zisky. Ani nikde nechybí, doplňuje se sama (vyjma pár míst po pár dní v roce, a to ještě jen v některém). Když budou všichni šetřit vodou, tak budou jen plýtvat finanční prostředky na dotace, které jsme mohli využít smysluplněji. Jo a ta voda samozřejmě zdraží tak, že budete platit zase stejně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1157x
Mám vlastní názor, a ten za sebe prezentuji, ačkoliv se to nemusí okolí líbit. Kritiku přijímám, avšak pohled na věc neměním a za obsahem si stojím. Občas slyším, že jsem povrchní - ale spíše mě jen nebaví se dokola v něčem pitvat.

Do politiky se nepouštím, ale pokud mám něco zajímavého za sebou, rád se o to podělím a to i když to sám prožiji.

Seznam rubrik